مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 52
  • بازدید کل : 225083

هفت روش جهت انجام Zoom در فتوشاپ


عمل Zoom در فتوشاپ دارای اهمیت بسیاری میباشد بالاخص در هنگام ویرایش تصاویر با دقتّ بالا، در حدّی که می توان با انجام Zoom in کوچکترین اجزای تصویر یعنی پیکسلهای تشکیل دهنده آن را نیز ویرایش نمود. در این پست به هفت روش برای انجام این عمل میپردازم:
1- با استفاده از ابزار Zoom در نوار ابزار: شما با کلیک کردن بر روی این ابزار که به شکل ذره بین می باشد و کلیک کردن در قسمتی از تصویر، حالت بزرگنمائی (Zoom in) را ایجاد می کنید که در این صورت علامت + در داخل ذره بین نمایان می شود و اگر کلید Alt را همراه با کلیک بفشارید، حالت کوچک نمائی (Zoom out) انجام می گیرد و در این صورت علامت – در داخل ذره بین نمایان می شود.

zoom


2- با انتخاب کلیدهای Ctrl و + از کیبورد بصورت همزمان، عمل Zoom in و با انتخاب کلیدهای Ctrl و – بصورت همزمان، عمل Zoom out انجام میگیرد.

3- درصد بزرگنمائی در سمت چپ نوار وضعیت (Status bar) قابل مشاهده است و با کلیک نمودن در آن قابل تنظیم می باشد.

zoom


4- با رفتن به منوی View، گزینه های Zoom in و Zoom out در دسترس می باشند.

zoom


5- با دابل کلیک کردن بر روی ابزار Hand Tool بزرگنمائی تصویر در حالت اولیه قرار می گیرد.

Image


6- با استفاده از پالت Navigator نیز بزرگنمائی تصویر قابل تنظیم میباشد. اگر غلتک زیر پالت را به سمت چپ بکشیم، کوچک نمائی و اگر به راست بکشیم، یزرگنمائی انجام می گیرد. با استفاده از درصد بزرگنمائی در کنار غلتک نیز میتوان میزان بزرگنمائی را تنظیم نمود. و با جابجا نمودن مربع قرمز رنگ در تصویر پالت، مکان بزرگنمائی در تصویر اصلی تغییر پیدا می کند.

zoom


اگر پالت Navigator در فضای کاری شما وجود ندارد، با استفاده از منوی Window، و تیک زدن گزینه Navigator، آن را به فضای کاری اضافه نمائید.

7- یکی دیگر از ساده ترین روشها نیز، فشرده نگه داشتن کلید Alt و حرکت غلتک موس به سمت پایین یا بالا بمنظور بزرگنمائی و کوچکنمائی می باشد.

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 181

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما