مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 45
  • بازدید کل : 221871

آموزش جامع تصویری 0 تا 100 کسب درامد از طریق استخراج بیتکوین در منزل با کامپیوتر و با استفاده از مرورگر گوگل کروم و افزونه CryptoTab browser کریپتوت


آموزش جامع تصویری 0 تا 100 کسب درامد از طریق استخراج بیتکوین در منزل با کامپیوتر و با استفاده از مرورگر گوگل کروم و افزونه CryptoTab browser کریپتوت

آموزش جامع تصویری 0 تا 100 کسب درامد از طریق استخراج بیتکوین در منزل با کامپیوتر و با استفاده از مرورگر گوگل کروم و افزونه CryptoTab browser کریپتوت


 

آموزش جامع تصویری کسب بیتکوین رایگان در منزل با کامپیوتر و با استفاده از مرورگر گوگل کروم و افزونه CryptoTab browser کریپتوتب

 

بازدیدکننده گرامی سلام؛ لطفا چند دقیقه وقتتان را در اختیار بنده قرار دهید و این متن را تا انتها بخوانید. زیاد وقت شما را نمیگیره ولی ممکنه زندگی شمارو تغییر بده!!

میخام در مورد نوعی کسب و کار اینترنتی جدید و پرسودی با شما صحبت کنم که کاملا در ایران قانونی بوده و همچنین حلال میباشد و حتی نه نیاز به سرمایه گذاری دارد و نه مهارت و دانش خاصی.... پس اگر کنجکاو شدید که بدانید این تجارت پرسود چیست با ما همراه باشید و این متن را تا انتها بخوانید و بعد خود تصمیم بگیرید که شما زودتر از دوستان خود وارد این بازار شوید و درامد کسب کنید و یا اینکه از مقابل آن با نیش و کنایه بگذرید و از درامدی که در انتظار شماست محروم شوید.. که در این صورت ممکن است بعدها پشیمان شوید و افسوس بخورید!!!

 

این آموزش به صورت تصویری و بسیار ساده و قابل فهم بوده و در 3 قسمت برای شما عزیزان تهیه شده است: در ابتدا مقدمه در مورد آشنایی با بیت کوین ذکر شده که شما یک آشنایی مختصر با این ارز دیجیتالی پیدا می کنید که البته با سرچ کردن در اینترنت مطالب و مقاله های مفید زیادی می توانید پیدا کنید.. قسمت اول آموزش شامل آموزش استخراج بیت کوین با برنامه کریپتوتب (CryptoTab) بوده که به طور مفصل در مورد جزئیات این برنامه و نحوه ثبت نام و استخراج و کسب بیت کوین مطالبی فرا خواهید گرفت. در قسمت دوم آموزش، با نحوه ایجاد کیف الکترونیکی و انتقال بیت کوین به دست آمده از برنامه کریپتوتب به کیف پول دیجیتال مخصوص خودتان آشنا خواهید شد و در نهایت در قسمت سوم این آموزش با نحوه فروش بیت کوین موجود در کیف خود و تبدیل آن به ريال ایران آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید تا زندگیتان از امروز تغییر کند!!!!

 

بیت کوین چیست و راحتترین راه کسب آن چیست؟

ارز های مجازی به شدت در حال اوج گرفتن هستند و امروزه کمتر کسی است که در مورد آنها نشنیده باشد.این پول ها که انواع مختلفی دارند شاید تنها فرقشان با پول های عادی چاپی نبودن آنها باشد.بیت کوین بدون شک معروفت ترین ارز مجازی است که مبدا ساخت آن را به یک فرد ژاپنی نسبت میدهند.

ارز الکترونیک بیت‌ کوین که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، از طریق شبکه پرداخت شخصی خودش مبادله می‌شود. ارز الکترونیک بیت کوین را می‌توان در یک کیف پول مجازی ذخیره کرد و به عنوان یک ارز الکترونیک رمزنگاری شده استفاده نمود و کسب درآمد از بیت کوین را عملی کرد. بیت کوین یک ارز غیر متمرکز به حساب می‌آید که بر رمزنگاری متکی است تا تسهیلات و معاملات را آسان کند.

تعداد کل بیت کوین های موجود در جهان همواره یک عدد ثابت است (21 میلیون) به همین علت ارزش بیت کوین روز به روز در حال افزایش است و دلیل آن نیز کمتر شدن تعداد آن و سخت تر شدن راه های استخراج آن میباشد. چند سال پیش ۱ بیت کوین برابر با چند دلار بود اما حالا ارزش ۱ بیت کوین بیش از 6500 دلار و چیزی حدود 70 ملیون تومان است! (با نرخ دلار که الان 10 تومنه)

لازم است بدانید که طبق پیش بینی ها ارزش بیت کوین در پایان سال ۲۰۱۹ میلادی قطعا افزایشی بیش از ۱۰۰ درصد خواهد داشت و دلیل آن نیز سخت تر شدن استخراج آن است.

استخراج بیت‌کوین یعنی چه؟

استخراج، فرایند صرف توان محاسبه کامپیوترها برای پردازش تراکنشها، ایمن سازی شبکه بیت کوین و همزمان نگهداشتن همه با هم در سیستم است. به این فرایند در قیاس با استخراج طلا، استخراج می گویند.اما بر خلاف استخراج طلا، استخراج بیت کوین در ازای سرویسهای مفیدی که برای عملکرد یک شبکه پرداخت امن لازم است، جایزه ای هم در نظر می گیرد. تا وقتی آخرین بیت کوین صادر نشده باشد، استخراج بیت کوین همچنان ادامه دارد که این ممکن است دها سال طول بکشد تا کلیه بیت کوینها استخراج شود.

استخراج بیت کوین به 2 روش است:

روش اول استخراج از طریق دستگاه هایی که به ماینر معروفند که شرکتهای مختلفی آنها را تولید میکنند و سرعت بالایی دارند ولی ارزانترین مدل آن حدود 10 میلیون تومان است که خرید آن از توان خیلیها خارج است ولی روش دوم که مدنظر ما است و بدون خرج و فقط نیازمند یک کامپیوتر و یک خط اینترنت می باشد، استخراج از طریق برنامه ای به اسم کریپتوتب CryptoTab می باشد که ابتدا آن را دانلود و در سیستم نصب و بعد از ثبت نام در آن استخراج شروع می شود.

کریپتوتب چیست؟

هدف کریپتوتب به دست آوردن بیت کوین هنگام استفاده از مرورگر گوگل کروم می‌باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می‌برد و شما را مجاب به استفاده از آن می‌کند. یعنی شما این افزونه را روی مرورگر گوگل کروم خود دانلود میکنید و در این صورت شما می‌توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت و کارهای روزمره، بیت کوین هم استخراج کنید. شما حتی می‌توانید دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید و بیت کوین بیشتری بدست آورید!!!! دانلود و نصب این افزونه رایگان می‌باشد و بدون اینکه کار خاصی بکنید، بیت کوین به دست خواهید آورد. در واقع این برنامه از مرورگر و توان CPUی رایانه شما برای استخراج ارز دیجیتال بهره می‌برد که در این روش، سود حاصل از استخراج بین تمام افراد استفاده کننده از این افزونه پخش می‌شود.

درامد این فعالیت چقدر است؟

قصد گول زدن خودمونو نداریم. تمامی تبلیغاتی که در مورد درآمد میلیونی در ماهای اول تو اینترنت درباره بیت کوین یا کلا در مورد تمام کسب و کارهای اینترنتی هست، دروغی بیش نیست. این نوع کسب و کار نیاز به وقت و صبر و پشتکار کاربر داره و بسته به زیرمجموعه هاتون تقریبا از سه چهار ماه بعد به نتیجه می رسه ولی باید درنظر داشته باشید باتوجه به اینکه ارزش بیتکوین همیشه در حال افزایش هست و قیمت دلار هم در ایران همیشه افزایش می یابد بنابراین هرچقدر بیت کوین به دست آورید و حتی اگه نگهدارید قیمت آن روزبه روز بیشتر می شود. با این حال هرجایی که خسته شدید به این فکر کنید که هر بیت کوین الان حدود 70 میلیون تومان است! شما نیز سرمایه ای خرج نمیکنید و اینکار اینترنت زیادی نیز مصرف نمیکند که ریسکی داشته باشد! در واقع در صورت عدم موفقیت نیز چیزی از دست نداده اید.

این مرورگر و شیوه کسب بیت کوین از آن جدید بوده و هنوز تبلیغات گسترده ای در مورد انجام نشده پس می توان گفت حالا حالاها می تونید تبلیغ کرده و زیرمجموعه به دست بیارید. بنابراین هرچه سریعتر وارد این چرخه بشوید بیشتر می توانید از درامد باداورده آن لذت ببرید!!!

 

تفاوت کسب و کار بیتکوین با شرکتهای هرمی

آیا این نوه کسب درامد مانند سیستم های پونزی و شبکه های هرمی هست؟؟

این سوالی است که ممکنه در همان برخورد اول با قضیه بیتکوین برای خیلی ها پیش آید و این سیستم را به دلیل وجود زیرمجموعه گیری با سیستمهای هرمی مانند گلدکوئیست و قبیل آن مقایسه کنند درحالیکه این نوع کسب و کار با شرکتهای هرمی بسیار تفاوت دارد که در زیر خدمتتان عرض میکنم:

1- در شرکت های هرمی شما حتما می بایست برای ورود به آن مبلغ زیادی را سرمایه گذاری کنید و یا کالایی بخرید که بسیار ارزشش کمتر از پولی بود که می دادید ولی در کسب و کار از طریق استخراج بیتکوین، شما حتی یک ریال هم سرمایه گذاری و یا خرید کالا انجام نمی دهید و فقط از سیستمان در مواقعی که کارهای روزمره را انجام می دهید به استخراج بیتکوین می پردازید.

2- درشرکت های هرمی شما ملزم بودید که 2 نفر زیرمجموعه بگیرید وگرنه هیچ درامدی نصیبتان نمیشد ولی در کسب و کار بیتکوین شما می توانید به تنهایی هم کار کنید و یا اینکه یک نفر و یا حتی 100 نفر را مستقیما عضو کنید و هیچ محدودیتی ندارد و هیچ الزامی هم به زیرمجموعه گیری ندارد هرچند در ادامه اهمیت زیرمجموعه گیری را در این کسب و کار توضیح می دهیم.

3- کسب و کار شرکتهای هرمی در اکثر کشورها غیرقانونی و عوامل آن را دستگیر می کنند و حتی سایتهای آنها فیلتر است ولی کسب و کار در بیتکوین منع قانونی ندارد و هیچ سایتی در این زمینه در ایران و یا کشورهای دیگر فیلتر و غیرقانونی نیست و صرافیهای اینترنتی ایران، بیت کوین شما را خریداری می کنند.

4- در کسب و کارشرکت های هرمی کلی ارز از کشور جهت خرید کالاها خارج میشد ولی در کسب و کار بیتکوین حتی دلار هم وارد می شود و درامد شما به دلار محاسبه و پرداخت میشود.

5- فعالیت درکسب و کارهای شرکتهای هرمی باعث اخلال در اقتصاد کشور و از دست دادن سرمایه و آبروی افراد میشود ولی در کسب و کار بیتکوین هیچ اخلال و یا بی نظمی به وجود نمیآد چون استخراج بیتکوین یک کار تولیدی محسوب میشود و همه از آن نفع می برند و حتی در آینده خیلی از کشورهای به دلیل منافع ارزهای دیجیتال به این سو گرایش پیدا می کنند از جمله خود ایران.

6- کسب و کار شرکتهای هرمی از نظر مراجع و علما به دلیل مضراتی که دارد حرام اعلام شده ولی کسب و کار بیتکوین هیچ گونه منع شرعی و یا قانونی نداشته است.

7- در نهایت شما اگر در این کسب و کار موفق هم نباشید چیزی را از دست نمی دهید!!!

 

برای تکمیل این بحث، نظر شما را جلب می کنم به خواندن مطلب زیر که یک مقاله فوق العاده جالب در مورد تاثیر تحریمها در گسترش بیت کوین در ایران و نظر مثبت دولت به استفاده از بیت کوین جهت دور زدن تحریمهاست

چگونه ترامپ به گسترش بیت کوین در ایران کمک کرد !

چگونه ترامپ به گسترش بیت کوین در ایران کمک کرد !

 

خب حالا بریم سروقت آموزش کار:

قسمت اول: آموزش کسب بیتکوین از طریق دانلود ابزار cryptobrowser

 

گام اول: از طریق این لینک مرورگر crypto را دریافت کنید. (روز لینک یا تصویر زیر کلیک کنید)

لینک ورود به سایت و دانلود افزونه CryptoTab و شروع درامد

در تصویر بالا جهت دانلود کریپتو روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید

 

در مرحله بعدی این کادر باز می شود که گزینه Add extension را بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا افزونه اتوماتیک نصب شود.

 

 

گام دوم: بعد از دانلود، مرورگر را نصب و اجرا کنید.بعد از اجرا با کلیک روی ۳ خط از قسمت بالا و سمت راست در مرورگر ثبت نام یا لاگین (login)کنید. برای ورود میتوانید از گوگل پلاس استفاده کنید و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. دقت کنید حتما لاگین را انجام دهید وگرنه با بسته شدن پنجره کریپتوتب و یا خاموش کردن کامپیوتر بیت کوینهای به دست آمده از بین خواهند و ذخیره نخواهند شد. برای ثبت نام در افزونه فقط باید از حساب کاربری GMAIL استفاده کنید که اگر این حساب را ندارید باید یکی ایجاد کنید و اگر بلد نیستید در اینترنت به راحتی می توانید یاد بگیرید.

 

گام سوم : استخراج شروع شد!!!! فقط سیستم را روشن بگذارید و سرعت استخراج را روی حداکثر قرار دهید.به توضیحات بخش های تصویر زیر دقت کنید.

توضیحات شکل بالا:

۱. درآمد کسب شده: این عدد نشانگر بیت کوین و درامدی است که شما در حال استخراج هستید. هر بیت کوین به واحد کوچکتری به نام ساتوشیتبدیل می شود (دقیقا مانند دلار که واحد کوچکتر آن سنت است) یعنی هر بیت کوین 100میلیون ساتوشی است. در عدد بالا 4 رقم سمت راست هیچ ارزشی ندارد (یعنی عدد 6056) 8 رقم بعدی مقدار ساتوشی هست که اگر به عدد 1000 ساتوشی برسد می توانید در همین برنامه درخواست انتقال این مبلغ را به کیف الکترونیکی خود بدهید. البته این مبلغ زیادی نیست و باید بگذارید بیشتر شود که ارزش تبدیل به تومان را داشته باشد.

۲. لینک اختصاصی جهت زیرمجموعه گیری: اگر می خاهید زودتر به درامد بالایی برسید می بایست حتما زیرمجموعه گیری کنید. نحوه کسب زیر مجموعه هم به همین صورت است که برای اینکه فردی را به نصب و استخراج بیت کوین دعوت کنید باید لینک مخصوص خود را برای او بفرستید تا او هم توسط این لینک ثبت نام کرده و زیرمجموعه شما شده و به استخراج بپردازد. در این کسب و کار باید هوای یکدیگر را داشته باشید. توجه کنید اینکه شما زیر مجموعه کسی باشید یا نباشید تاثیری بر درآمد خودتان ندارد و آن را کاهش نمیدهد. به تنهایی کارکردن و خودخواهی، از این راه به درآمد قابل قبولی نخواهید رسید.

۳. سرعت استخراج: که به سیستم شما و سرعت نت هم بستگی دارد که واحد آن H/S است و هرچه این عدد بزرگتر باشد نشان دهنده این است که CPUی سیستم شما قدرتمندتر است و سریعتر و بیشتر می توانید استخراج کنید. این عدد حداقل میباست بالای 50 باشد و اگر سیستم ضعیفی داشته باشید و این عدد در حد 30 و یا کمتر باشد انتظار به دست آوردن ساتوشی زیادی نباید داشته باشید و دراین صورت بیشتر باید تمرکز خود را بر زیرمجموعه گیری معطوف کنید.

۴. تنظیم سرعت استفاده از منابع (Mining): که هرچه این تنظیم بیشتر باشد برنامه از توان محاسباتی CPUی سیستم شما بیشتر استفاده کرده و سرعت H/S بالاتر رفته و درنتیجه کسب درآمد نیز بیشتر می شود که می توانید خودتان امتحان کنید. البته در زمانی که از سیستم کار سنگینی نمیکشید این میله را روی حداکثر (MAX) قرار دهید و زمانی که کار سنگینی از سیستم می کشید این تنظیمات را کاهش دهید.

 

لینک ورود به سایت و دانلود افزونه CryptoTab و شروع درامد

cryptotab-info

تصویری دیگر از محیط افزونه کریپتوتب که کلیه قسمتها به فارسی توضیح داده شده

 

برداشت بیت کوین:

در مورد نحوه پرداخت و برداشت ساتوشی های استخراج شده توسط شما وقتی بیت کوین به این حد رسید 0.00001 یعنی 1000 ساتوشی میتوانید این مقدار را برداشت کنید که توی تنظیمات افزونه روی گزینه WITHDRAW BTC کلیک کرده و ابتدا به حساب کیف الکترونیکی بیت کوین خودتون منتقل میکنید (که آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در انتهای این صفحه توسط فیلم آموزشی قرار داده شده است) بعد از انتقال به کیف پولتون میتونید توسط سایت های صرافی ایرانی ساتوشی های به دست آمده خود را بفروش برسانید و تبدیل به ریال کنید و به شماره کارت خودتون منتقل کنید.

تصویر قسمت برداشت از برنامه کریپتوتب (در صفحه اصلی برنامه روی علامت 3خط گوشه بالای صفحه سمت راست کلیک کنید تا این صفحه باز شود )

نتیجه تصویری برای ‫نحوه برداشت از cryptotab‬‎

 

نمونه هایی از سایت های صرافی ارزهای دیجیتال: ‏https://exchanging.ir و یا https://pay98.biz

نکته اینکه ساتوشی های به دست آمده از استخراج را می‌توانید یا در خود سایت کریپتوتب نگهداری کنید تا به مبلغ بالاتری برسد و یا اینکه می توانید مستقیما به کیف پول بیتکوین خود انتقال دهید و آنرا نگهداری و بعدا تبدیل به ريال ایران کنید.

 

نکات و سوالات تکمیلی

ممکنه این سوال پیش آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر می شود بیتکوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم 100 میلیون تومنی بسیار تفاوت دارند اما با این روش شما می تونید با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصدی دریافت کنید.

این سیستم توسط یک مرورگر ساده انجام می شود و هیچ هزینه ای جز حجم مصرف اینترنت جزئی ندارد و در حال حاضر این تنها روش رایگان استخراج بیتکوین است یعنی فقط با یک کامپیوتر خانگی و یک اینترنت ADSL . بعد از نصب این مرورگر فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده روزمره را می کنید عملیات استخراج بیتکوین را فعال نگه دارید. در مورد هزینه و مصرف اینترنت در افزونه کریپتوتب با بررسی هایی که ما انجام دادیم تقریبا هر یک ساعت مقدار مصرف حجم اینترنت از طریق برنامه کریپتوتب برای استخراج بیت کوین فقط حدود 10 تا 30 مگابایت بوده که این به قدرت CPUی سیستم شما بستگی دارد و هرچه قدر CPUِ سیستم شما قویتر باشد مقدار استخراج بیت کوین به مراتب بالاتر و مصرف نت هم بیشتر میشود.... مثلا سیستمی که دارای یک CPUی ضعیف اینتل بود سرعت استخراج حدود H/S 50 بود ولی در یک سیستم با CPUی قویتر مانند cori5 این سرعت حدود 180 H/S بود که در نتیجه با این سیستم چندین برابر سرعت استخراج بیشتر می شود.

به این نکته نیز توجه کنید که پیش بینی شده قیمیت بیتکوین در سال 2019 بیش از 100درصد افزایش یابد.همانطور که چند سال پیش هر بیت کوین فقط یک دلار یا کمتر قیمت داشت و الان حداقل 6500 دلاره!!!! و با توجه به ارزش دلار در کشور ما این رقم بزرگی برای ما خواهد شد. پس شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هایتان می توانید سرمایه خوبی برای خودتون در آینده نزدیک پس انداز کنید. مثلا شخصی که یک شبکه زیرمجموعه قوی ایجاد کرده بود (که در انتهای همین آموزش کلیپ آنرا مشاهده خواهید کرد) در عرض فقط 4 ماه از 130 زیرمجموعه توانسته 1.3 بیت کوین به دست آورد که حدود 100 میلیون ارزش آن است و جالب اینکه از این مبلغ، خود شخص فقط حدود 10 درصد به طور مستقیم با سیستم خودش استخراج کرده و بیش از 90 درصد دیگر را از طریق زیرمجموعه های خود به دست آورده بود که نشان از اهمیت زیرمجموعه گیری در این سیستم می باشد و مطمئن باشید اگر کمی تلاش کنید رسیدن به این مبالغ دور از ذهن نیست..

برای زیرمجموعه گیری به تبلیغات بپردازید و تلاش کنید تعداد افراد بیشتری از طریق لینک شما ثبت نام کنند.این مهم ترین راه درآمد است و تنهایی به جایی نخواهید رسید. راه های تبلیغ هم که امروزه فراوان است و از طرق مختلف می توانید به تبلیغ بپردازید، فقط باید کمی زرنگ باشید و پشتکار داشته باشید و ابتدا دوستان و آشنایان نزدیک خود را که به کامپیوتر و اینترنت دسترسی دارند وارد این کسب و کار کنید و به آنها آموزشهای لازم را بدهید تا آنها هم برای خود اقدام به زیرمجموعه گیری کنند تا زودتر به اهداف خود برسید.

 

و حالا چند سوال:

آیا کریپتوتب Crypto Tab باعث خرابی کامپیوتر و صدمه به سی پی یو میشود ؟

خیر ، در مرورگر کریپتوتب شما میتونین قدرت استخراج و فشاری که روی سی پی یو میاد رو مدیریت کنید ، مثلا وقتی باکامپبوترتون کار دارید قدرت استخراج را بیارید روی وسط ، همچنین اگه میخواین دائم و شبانه روزی استخراج داشته باشید بهتره به جای قرار دادن روی ماکس ، از 70 درصد سی پی یو استفاده کنید. به علاوه در این مدت فعالیت هیچ مورد گزارش در خصوص خرابی سی پی یو نداشتیم . درضمن سیستم اکثر کامپیوتر ها جوری طراحی شده که وقتی زیاد داغ بشن خودکار خاموش میشن تا به سی پی یو آسیب نرسه.

زیرمجوعه گیری در کریپتوتب Crypto Tab :

شما بعد از نصب مرورگر کریپتوتب ، صاحب یک لینک اختصاصی میشوید. کافیه شما لینک اختصاصی خودتون رو پخش کنید ، هرکسی با لینک شما وارد سایت کریپتوتب بشه و مرورگر کریپتوتب رو دانلود کنه، زیرمجموعه شما محصوب میشه.

سیستم زیرمجموعه گیری کریپتوتب نیز 10 مرحله ای است. منظور از 10 مرحله ای این هست که تا 10 پله زیرمجموعهِ زیرمجموعه های شما ، در اصل زیرمجموعه های شما نیز محسوب میشوند و به ازای استخراج کوچکترین واحد بیتکوین توسط هرکدام از زیرمجموعه های شما از طرف سایت به شما بیتکوین هدیه داده میشود . این راهی است که شمارو ثروتمند میکنه!

آیا زیر مجموعه گرفتن در کریپتوتب لازمه ؟

معلومه که لازمه ! در هر شرایط زیر مجموعه گرفتن تو کریپتوتب از ضروری ترین و حیاتی ترین کارهایی هست البته برای کسانیکه که میخوان به سرعت به درآمد بالا و عالی برسند. به مرور هرچی بیشتر با مرورگر کریپتوتب کار کنید به اهمیت زیرمجموعه گیری و ریفرال در کریپتوتب بیشتر پی خواهید برد .

اولین زیرمجموعه ای که با لینک مستقیم شما وارد کریپتوتب بشه ثبت نام کنه ، زیرمجموعه مرحله اول یا Level 1 شما محسوب میشه که 15درصد بیت کوین استخراجی آن شخص به شما تعلق خواهد گرفت!!!!

زیر مجموعه ای که با لینک زیرمجموعه مرحله اول شما کریپتوتب رو نصب کنه ، زیر مجموعه مرحله دوم یا level 2 شما محسوب میشه که درصد دریافت پورسانت از زیرمجموعه دوم 10 درصد است.

و به این ترتیب تا دهمین مرحله، یعنی حتی از کسانیکه از لینک زیر مجموعه مرحله 9 شما هم کریپتوتب رو دانلود کرده به شما سود میرسونن! شگفتی کریپتوتب هم همینه و دلیلی که خیلیها درآمد بالایی با کیریپتوتب دارند همین است.

 

سیستم 10 مرحله ای زیرمجموعه گیری در کریپتوتباهمیت زیرمجموعه گیری و ریفرال در کریپتوتب

در مثال بالا فرض کنید شما به عنوان نفر اصلی 3 نفر را مستقیما زیرمجموعه خود کردیده.حال اگر آن 3 نفر نیز هر کدام 3 نفر زیرمجموعه وارد سیستم کنند مبلغ سود شما فقط از طریق زیرمجموعه گیری 425 دلار درماه خواهد شد!!!! خب به نظر شما آیا این درامد ارزش کار کردن و وقت گذاشتن را ندارد؟؟ حتی اگر فرض کنید شما در طول 2 سال یا 3 سال به حداقل یک بیت کوین هم برسید (هر بیت کوین فعلا 6500 دلار) باز هم این مبلغ برای ما ایرانیها با دلار حداقل 12000 تومن، حساب کنید چه مقدار پول می شود .... فقط و فقط باید کار را جدی بگیرید و به دنبال معرفی این کار به اطرافیان و دوستان خود باشید و تا می توانید زیرمجموعه قوی گیر بیاورید تا هم شما سود کنید هم آنهایی که دوستشان دارید.

 

اگه من زیرمجموعه کسی باشم از من چیزی کم میشه ؟

بعضی ها فکر میکنن اگه زیرمجموعه کسی باشن از اونا چیزی کم میشه و به معرف یا بالادستشون داده میشه ، این کاملا غلطه و واقعیت اینه که هیچ چی از شما کم نمیشه بلکه از طرف سایت درصدی از مقداری که شما بیتکوین استخراج کردی به بالا دستی شما داده میشه .اگه شما زیرمجموعه کسی نباشین،در اصل سود مضاعفی که از هرکاربر برای معرفش درنظر گرفته شده نصیب خود کریپتوتب میشه، پس بهتر نیست به جای اینکه سود زیادی تو جیب کریپتوتب بریزید، کریپتوتب رو وادار کنید قسمتی رو به هموطن هاتون بده؟!

سود شرکت کریپتوتب Crypto Tab از کجاست ؟

این مدل کمپانی ها مثل کریپتوتب چند مدل منفعت میتونه داشته باشه که براتون توضیح میدم :

  1. یک مقدار خیلی کم از بیتکوینی که هر شخص استخراج میکنه برای تامین سود کریپتوتب میباشد که به خاطر تعداد کاربران زیاد ، درنهایت بیتکوین زیادی برای این شرکت به جا میمونه !
  2. اصلی ترین انگیزه این مدل کمپانی ها که برنامه استخراج ارز دیجیتال تولید میکنن، ترید کردن هست. ترید ارز دیجیتال مثل کار تو بورسه و از هر میلی بیتکوین میشه سود گرفت و با توجه به اینکه همیشه مقدار قابل توجهی بیتکوین استخراج شده توسط کاربرایی که درخواست تسویه حساب ندادند در دست کمپانی کریپتوتب میمونه، این کمپانی میتونه با بیتکوین های کاربران تا زمان درخواست برداشت، ترید کنه و سود داشته باشه.
  3. محبوبیت و معروفیت هم اصلی ترین دلیل همه شرکت ها از جمله کریپتوتب هست ! که با ارائه یک برنامه که به سود کاربرانش است حسابی اسم در میکنند !! و حتی می تونن در آینده با گرفتن تبلیغات به تنهایی کلی سود به جیب بزنن

 

پس شک و تردید را همین الان کنار بزارید و به خیل هزاران ایرانی و افرادی در کل جهان بپیوندید که از این راه درامد کسب می کنند!!!!

 

لینک ورود به سایت و دانلود افزونه CryptoTab و شروع درامد

 

این ویدئو را حتما ببینید:

ویدئوی زیر عملکرد خوب یکی از دوستان و مجموعه شون رو نشون میده ، که با تلاش مستمر 3-4 ماهه خودش و تیمش تونسته به درآمد بیش از 100 میلیون تومن برسه

.

 
فیلمها و عکسهای بیشتری هم برای اثبات قدرت درآمدزایی کریپتوتب وجود داره که در صورت تمایل میتونید توی اینترنت سرچ کنید.

توجه داشته باشید موفقیت در این کار به تنهایی ممکن نیست و شما حتما بایستی برای خودتون زیرمجموعه جذب کنید که به راحتی امکان پذیره.. بالاخره شما 4 تا دوست و رفیق دارید که از اینترنت سر دربیارن و دنبال پول مفت از اینترنت باشن!!!! یعنی با یه معرفی خوب این روش به دوستان و اطرافیانتون میتونید شبکه قدرتمندی رو برای خودتون بسازید و از قدرت اون منتفع بشید. البته توضیح بدم که نیازی هم نیست که خودتون تنهایی 100 نفر زیرمجموعه بگیرید. شما فقط کافیه مثلا به 5 نفر معرفی کنید و اونها هم هرکدوم 5 نفر و اگه هرکدومتون جتی فقط 500 ساتوشی در طول ماه استخراج کنید (که رقم خیلی کمیه!!) ولی شما بین 2 تا 2.5 میلیون تومن در ماه درآمد دارید. حالا ببینید اگه 5نفر بشه 7نفر و یا 500 ساتوشی بشه 700 ، تصاعد بیداد میکنه و به یکباره درآمد ماهیانه تون بیش از 20 برابر افزایش پیدا میکنه. این نقطه قوت این روشه. البته گفتم این موفقیت یک شبه به دست نمیاد و باید صبور باشید و با معرفی قدرت این روش به اطرافیان ، اونها رو هم به این کار تشویق کنید.

 

نکات و ترفندهای زیرمجموعه گیری

در اینجا می خاهم به شما نکات و روشهای زیرمجموعه گیری را آموزش بدهم که خیلی از آنها تجربه های شخصی بنده در تبلیغ این روش بوده و شما نیز با فرا گرفتن این ترفندها به راحتی می توانید عضوگیری کنید و حتی خودتان می توانید روشهای جدیدی را ابداع کنید!! جهت آموزش این روی عکس زیر کلیک کنید.

روش ها و ترفندهای عضوگیری در برنامه کریپتوتب


روش ها و ترفندهای عضوگیری در برنامه کریپتوتب

 

 

*************************************************************************************

قسمت دوم: ایجاد کیف الکترونیکی و انتقال بیت کوین ها از برنامه کریپتوتب به کیف الکترونیکی

 

 

کیف پول دیجیتالی چیست؟

یک کیف پول نرم‌افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی مرتبط با بلاک چین را در خود نگه می‌دارد. از این کلیدها برای ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی در بلاک چین و ردیابی مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شود. اگر شما بخواهید بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را استفاده کنید حتماً به یک کیف پول دیجیتالی نیاز خواهید داشت.

راهنمای جامع کیف پول‌های دیجیتالی : بیت کوین،اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال

کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی معمولاً نرم‌افزارهایی هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی شمارا در خود نگه‌داری می‌کنند و در واقع رابط میان شما و ارزهای دیجیتالی هستند؛ از همین رو کاربر می‌تواند مانند نت بانکها مقدار ارز موجود خود را برسی کند، پول ارسال یا دریافت کند و دیگر عملیات‌های مرتبط را با آن انجام دهد. وقتی‌که فردی به شما بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتالی دیگر می‌فرستد درواقع مالکیت این ارزها را به کیف پول شما انتقال می‌دهد. در این میان هیچ‌گونه انتقال فیزیکی از ارزها صورت نمی‌پذیرد. تراکنش به‌صورت گزارشی از تراکنش بر روی بلاک چین انجام می‌شود و شما آن را در تغییر مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی خود در کیف پولتان مشاهده می‌کنید.

بهترین کیف پول بیت کوین

برای پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال، بیت کوین، کیف پول های بسیار زیادی وجود دارد. بیت کوین به دلیل محبوبیت و قدمت بیشتر، کیف پول های بیشتری نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال دارد. شرکت ها و تیم های زیادی برای بیت کوین کیف پول می سازند.

انتخاب کیف پول بیت کوین کاملا سلیقه ای است. انواع کیف پول بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد و هر کسی نوعی کیف پول را بهتر از بقیه می داند و نسبت به شرایط خود، آن را انتخاب می کند.

در حال حاضر کیف پول های موبایلی و کیف پول های تحت وب مانند بلاک چین(blockchain) و btc.com بیشترین استفاده را در میان کاربران دارند.

امن ترین کیف پول بیت کوین

دغدغه اصلی کاربران امنیت کیف پول است. به خاطر همین علاوه بر کیف پولهای اینترنتی، کیف پول های سخت افزاری و همچنین کیف پول های کاغذی نیز تولید شده اند که آنها را می توان امن ترین کیف پول بیت کوین دانست. زیرا این کیف پول ها به صورت فیزیکی در اختیار کاربر قراردارند و می توان آن ها را به سادگی و با اعتماد بیشتر نگهداری کرد.

بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

نمونه هایی از کیف پول سخت افزاری و کیف پول کاغذی

خب بعد از اینکه در سایت کریپتوتب به حداقل برداشت یعنی 1000 (0.00001)ساتوشی رسیدید باید آن را به کیف الکترونیکی خود واریز نمایید که در ویدئوی زیر نحوه ایجاد کیف الکترونیکی در 2 سایت معتبر و مشهور آموزش داده می شود.

 

یادتان باشد حداقل مبلغ قابل برداشت بیت کوین از سایت کریپتوتب مبلغ 1000 ساتوشی و یا به عبارتی 0.00001 بیت کوین است که ممکن است مبلغ زیادی از نظر شما نباشد و برای همین سعی کنید تا مقدار ساتوشی شما به مبلغ قابل توجه ای که رسید آن وقت اقدام به انتقال به کیف پول و تبادل با ريال ایران کنید.

 

جهت آموزش افتتاح حساب کیف پول الکترونیکی در سایتهای BTC.com و بلاکچین لطفا ویدئوی زیر را با دقت ببینید.

 

********************************************************

قسمت سوم و نهایی آموزش: انتقال بیت کوین های ذخیره شده در کیف پول به ريال و به حساب بانکهای ایران

در قسمت نهایی آموزش، نوبت به انتقال بیت کوینهای ذخیره شده کیف پول الکترونیکی به شماره حساب و کارتهای بانکی خودتان در ایران می رسیم که جهت انجام این کار کلیپ آموزشی زیر را با دقت نگاه کنید.

جهت دیدن آموزش تبدیل بیت کوین به ريال ایران لطفا آموزش زیر را به دقت تماشا کنید

خب آموزش ما تمام شد.... در هر صورت امیدوارم که در این تجارت موفق باشید و بتوانید مثل خیلی از هموطنان خودتان از این راه کسب درامد کنید و این نکته را برای چندمین بار عرض می کنم که کلا تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی به هر نحوی که باشد یک درامد یک شبه و فوری نیست و نیاز به پشتکار و صبر شما دارد و مخصوصا در مورد استخراج و به دست آوردن بیت کوین از این راه می بایست به تنهایی کار نکنید و حتما دوستان و آشنایان خودتان را نیز با این نحوه کسب درامد آشنا کنید و از آنها یک زیرمجموعه قوی و فعال بسازید. جهت زیرمجموعه گیری نیز تا می توانید از شبکه های اجتماعی و روشهای مختلف بهره ببرید و از این طریق لینک ثبت نام مخصوص خود را به اشتراک گذاشته و زیرمجموعه زیاد کنید. البته قبل از شروع به زیرمجموعه گیری سعی کنید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و با خواندن مطالب آموزشی مانند همین آموزش که ما سعی کردیم کامل و خلاصه باشد و همچنین سرچ در اینترنت و دیدن کلیپهای آموزشی زیادی که وجود دارد، اطلاعات خود را به روز نگهدارید تا بتوانید سوالات مختلف زیرمجموعه های خود را به درستی پاسخ دهید..... و نکته پایانی اینکه در بدبینانه ترین حالت حتی اگر شما بعد از حدود یک سال فعالیت فقط و فقط بتوانید یک دهم بیت کوین (یعنی 0.1) هم به دست آورید با توجه به قیمت آن که هر روز افزایش صعودی دارد و همچنین قیمت دلار در ایران که آن هم در بدبینانه ترین حالت هیچگاه کمتر از 10هزار تومان نمی شود بازم هم شما حدود 700 دلار یا به عبارتی 7 میلیون تومن در این یکسال درامد کسب کرده اید بدون اینکه زحمت خاصی برای شما داشته باشد ..... پس بازهم توصیه میکنم شک و تردید را از خود دور کنید تا بعدها از اینکه زودتر وارد این کار نشده اید احساس پشیمانی نکنید... به امید موفقیت شما عزیزان

ضمنا در صورت هرگونه سوال و ابهامی می توانید از طریق تلگرام با شماره 09224344837 ارتباط برقرار کنید.

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 338

دیدگاه های کاربران (0)

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما