مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 67
  • بازدید دیروز : 103
  • بازدید کل : 225696

بهترین نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت


بهترین نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت

بهترین نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت امروزه با استفاده از نرم افزارهایی که حتی قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه را دارند، به صورت حرفه ای ممکن شده است.

طراحی و چاپ کارت ویزیت امروزه با استفاده از نرم افزارهایی که حتی قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه را دارند، به صورت حرفه ای ممکن شده است.

کاربران این نرم افزارها بیشتر به نرم افزارهایی تمایل دارند که در عین سادگی بیشترین قابلیتها را داشته باشد. شاید بتوان فن آوری QRcode را به عنوان جدیدترین فن آوری مربوط به کارت های ویزیت معرفی کرد. این فن آوری به شما امکان می دهد که به جای تلنبار کردن کارت ویزیتهای مختلف در کشو کار یا کیف پولتان، تنها با استفاده از دوربین تلفن همراهتان تمام اطلاعات لازم را به دفترچه تلفن همراهتان منتقل سازید.

درست است که نمی توان به یقین اعلام کرد که دوران کارت ویزیتهای فاقد QRcode به سر آمده اما دنیای رقابت ناپذیر عصر دیجیتال اقتضا می کند که دست کم همگام با آن گام برداریم و کارت ویزیتهایی را طراحی کنیم که این قابلیت کارآمد را داشته باشند.

اگر مایل به طراحی کارت کسب و کارتان هستید، به شما پیشنهاد می دهیم برنام تان را از میان برنامه هایی که در زیر به معرفی آنها می پردازیم انتخاب نمایید.

دو برنامه ZAP و BIZZ برنامه هایی هستند که قابلیت ساخت QRcode را به شما می دهند. در این میان دو برنامه SamCard و WorldCard با عکس انداختن از روی کارت چاپ شده اطلاعات را به لیست اسامی تلفن همراهتان منتقل می کنند.

نصب و راه اندازی برنامه های ZAP و BIZZ برای سیستم عامل Ios رایگان است. این در حالی است که برای خرید و نصب نرم افزار SamCard باید بین 3.99 تا 6.99 دلار پرداخت کنید.

قابلیت مضاعف نرم افزار WorldCard نسبت به نرم افزارهای پیشین این است که اجازه ذخیره کردن اکانت توییتر، لینکداین و فیس بوک را نیز می دهد. این نرم افزار برای سیستم عامل Ios رایگان است اما سیستم عاملهای اندروید یا ویندوز باید معادل 6.99 دلار برای خرید آن پرداخت کنند.

 

ترجمه شد توسط سرویس ترجمه سایت آن چاپ

منبع خبر: http://www.smh.com.au/small-business/smallbiz-tech/six-top-digital-business-card-apps-20150727-gilg0t.html

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 192

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما