مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 225721

راه های هوشمندانه برای ارائه کارت ویزیت خود


راه های هوشمندانه برای ارائه کارت ویزیت خود

راه های هوشمندانه برای ارائه کارت ویزیت خود

کارت ویزیت شما یکی از در دسترس ترین ابزار های کسب و کار بوده که منجر به تلاش در افزایش مراجعه کننده می شود . آیا میتوانید تصور کنید که در حال حاضر 20 تا 30 نفر کارت ویزیت حاضر و آماده برای پخش کردن داشته و مثل شما واجد شرایط هستند؟

کارت ویزیت شما یکی از در دسترس ترین ابزار های کسب و کار بوده که منجر به تلاش در افزایش مراجعه کننده می شود . آیا میتوانید تصور کنید که در حال حاضر 20 تا 30 نفر کارت ویزیت حاضر و آماده برای پخش کردن داشته و مثل شما واجد شرایط هستند؟
من این مطلب را درک میکنم و هر زمان که کسی میگوید " بگذارید کارت ویزیت خود را بدهم " هیجان زده میشوم که آیا با آن شخص تماس بگیرم یا نه. بعضی فواید کارت ویزیت شما :

- نام و نام تجارت شما را به مردم میدهد.

- ارائه چشم انداز با یک راهی برای برقرای ارتباط

- ارائه جلوه ای از فعالیت و سبک و شخصیت شما

- این کارت میتواند عجیب و غریب ، بامزه ، جالب و جذاب باشد تا مثل یک برنامه تلویزیونی یا رادیویی در اذهان عمومی بماند

- می تواند منتقل کننده پیام های گوناگونی باشد

دو عملکرد اصلی کارت شما به دست آوردن کسب و کار هنگامی که کارت شما به آن شخص داده میشود و جلب توجه مشتری بعد از اولین دیدار کاری شماست. اجازه دهید نگاهی به موثرترین راه ها برای استفاده از کارت ویزیت ها بیندازیم. کارت های خود را در هر شرایطی قابل دسترس قرار دهید. هرگز بدون آنها بیرون از خانه جایی نروید.جعبه ای کوچک از کارت ها نگه دارید . شاید در شرایطی بیشتر از حد معمول به کارت ها نیاز باشد. علاوه بر این برای مطمئن شدن از در دسترس بودن کارت ها ، مطمئن شوید که شرکای شبکه شما همیشه کارت های خود را در دسترس داشته باشند.بررسی کنید که چه مقدار کارت ویزیت نیاز است.
به دنبال موقعیت هایی برای تبادل کارت خود باشید . فرصت های طلایی زیادی برای جلب مشتری و پخش کارت ها وجود دارد . برخی آشکار بوده اما برخی نه و این بستگی به شخص مورد توجه دارد. اگر تنها با یک نفر جلسه خصوصی دارید حتما به او کارت ویزیت خود را بدهید. اما اگر در جمعی از روابط کاری بودید به افراد مورد نظر کارت داده و مطمئن شوید که به اندازه لازم کارت همراه دارید.

جلسات بین الملی نیز فرصت خوبی برای پخش کارت ویزیت خود است اما همیشه کارت های خود را با دو زبان ( زبان دوم انگلیسی ) منتشر کنید و از زبان کشور میزبان استقبال کنید .

اطلاعات تماس در یک فاصله : اگر از طریق نوشتاری با کسی ارتباط برقرار می کنید ، حتما برایش کارت ویزیت خود را بفرستید . هنگام تشکر از صاحبان مشاغلی که به شما رجوع کرده اند حتما یک کارت خود را ضمیمه کنید .بعد از هر تماس کاری با نامه ای نکات اصلی را پیگیری کنید و کارت ویزیت خود را باز هم ضمیمه کنید . ایمیل بهترین وسیله ی ارتباطی است اما با نامه میشود کارت ویزیت خود را بفرستید .

ترفندهای خاص تجارت : هنگام پخش کارت ویزیت خود حتما از شماره تلفن ، یک ایمیل دست نوشته یا ... هم استفاده کنید . این کار فرصتی به کارت شما برای دیده شدن میدهد . از کاغذی سفید برای جلب مشتری های بالقوه و دادن اطلاعات تماس خود بهره ببرید . وقتی از کسی کارتی میگیرید همیشه به پشت آن کارت برای حفظ حافظه ی خود درباره ی فعالیت شخص مورد نظر توجه کنید . اما این کار را جلوی آن شخص انجام ندهید . کاری نکنید تا او فکر کند شما میخواهید کارت او را دور بیندازید . در رستوران ها برای اتمام تشکر از سرویس دهی کارت خود را پخش کنید. اصلی ترین نکته در پخش کارت ویزیت به یاد ماندن در ذهن مشتری است . بیشترین بهره را برده و هرگز بدون کارت ویزیت وارد دنیای تجارت نشوید.

منبع ترجمه : http://www.entrepreneur.com/article/159492

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 205

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما