مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 225712

از 10 اشتباه رایج در کارت ویزیت خود جلوگیری کنید


از 10 اشتباه رایج در کارت ویزیت خود جلوگیری کنید

از 10 اشتباه رایج در کارت ویزیت خود جلوگیری کنید

کارت ویزیت شما کارت هویت شغلی شماست . باید وسیله ای برای برقرای ارتباط مردم باشد.اما اگر کارت های شما طراحی ضعیف داشته ، اطلاعات مهم را در فونت هایی ناخوانا نوشته باشید و یا حتی غیر حرفه ای جلوه کنید کارت های شما بی فایده خواهند بود

کارت ویزیت شما هویت شغلی شماست . باید وسیله ای برای برقراری ارتباط با مردم باشد. اما اگر کارت های شما طراحی ضعیف داشته ، اطلاعات مهم را در فونت هایی ناخوانا نوشته باشید و یا حتی غیر حرفه ای جلوه کنید ، کارت های شما بی فایده خواهند بود. اگر این 10 مورد اشتباه رایج را انجام ندهید کارت ویزیت شما سود آور خواهد بود.

اشتباه اول : داشتن کارتی که با بقیه کارت ها هیچ فرقی ندارد : اکثر کارت های موجود در بازار هیچ تاثیر واقعی ندارند و از خاطر میروند . کارتی را به مشتری بدهید که احساس خوب ، نمایی خوب و اطلاعات روشن ارائه دهد. در نتیجه شما و هدفتان از یاد مشتری نخواهید رفت. امروزه هیچ بهانه ای برای کارتی که جذاب نیست نمی توان داشت. بسیاری از قالب نرم افزار ها و نمونه کارت هایی که برای کمک به تصمیم گیری موجود هستند پیشنهاد می شود.

 

اشتباه دوم : ارائه کارتی بی کیفیت و ضعیف

پول را برای تهیه کارت ویزیت خود دریغ نکنید.شما میخواهید کاغذی خوب ، پرینتی که حتی کمی جوهر پس نداده و آرم تجاری را از بین نبرد و کارتی که احساس قابل توجهی به مشتری بدهد داشته باشید.اگر کارت ویزیت شما ضعیف باشد یعنی تجارت شما ضعیف است و در نتیجه به جای کسب و کار این کارت ها دافع مشتری خواهند بود.

 

اشتباه سوم : یک کارت مرموز داشته باشید : اگر کسی به کارت شما نگاه کند آیا میتواند سریع حدس بزند که حوزه فعالیت شما چیست؟ اگر نه پس شما خیلی از تماس های کاری را از دست خواهید داد. به علاوه لگوی شما باید با کار شما رابطه داشته باشد.

 

اشتباه چهارم : یک فروشنده خاص نباشید : خیلی از تاجران این فرصت طلایی استفاده از کارت ویزیت را از دست میدهند . کارت شما باید حداقل یک دلیل محکم برای جلب مشتری داشته باشدو

اشتباه پنجم : استفاده از کارتی که اندازه استاندارد ندارد : اندازه ی باب شده و استاندارد کارت ها 2 تا 3.5 اینچ است .اگر بزرگتر از این باشند در کیف پول ها جا نمیگیرند و در نتیجه جای آنها سطل زباله خواهد بود.

 

اشتباه ششم : خیلی کوچک چاپ کنید : آیا فونت کارت شما آنقدر کوچک است که برای خواندن نیاز به عینک میشود؟ این اشتباه رایجی است که ممکن است مرتکب شوید. زیرا اکثریت 95 درصد مشتری ها از 35 سال به بالا هستند در نتیجه فونت ریز، خواندن را برایشان مشکل میکند.

 

اشتباه هفتم : یک کارت به هم ریخته : یک کارت جالب که نباید رمان باشد! اطلاعات اضافی و زیاد کارت را غیر حرفه ای و شلوغ میکند . ساده بودن بهترین بودن است . اطلاعات را مرتب کرده و تنها موارد لازم را ذکر کنید. از جمله نام و نام شرکت خود ، سابقه ی کاری و اطلاعات تماس .

 

اشتباه هشتم : استفاده ی ناکافی یا ضعیف از رنگ ها : به کارت های خود با رنگ ها طعم بدهید. تفاوت آن را بعدا متوجه خواهید شد . به عنوان مثال کارت ویزیت یک رستوران رنگ قرمز را برای اشتها آوری و جلب توجه نیاز دارد. از اشتباهات رایج چاپ خاکستری روی پس زمینه مشکی و سفید است زیرا خواندن را مشکل میسازد.

 

اشتباه نهم : ایمیل آدرس یا وب سایتی در کارت درج نشود : خیلی از مردم از ایمل به جای تلفن استفاده می کندد و اکثرا میخواهند که بی هزینه با شما ارتباط برقرار کنند. پس به وب سایت شما رفته و درباره شما در آنجا تحقیق میکنند. اگر این موارد را از قلم بیندازید تجارت شما ناقص است.

 

اشتباه آخر : کارت هایی که توزیع نشده اند : کارت های زیاد چه فایده ای دارند اگر گوشه ای خاک خورده و هرگز پخش نشوند. همیشه هر جا که میروید تعدادی نمونه کارت همراه خود داشته باشید و برای پخش کردن کارت ها خساست به خرج ندهید. با استفاده از این موارد و دیدن نتیجه آن حتما شگفت زده خواهید شد.

منبع : http://www.businessknowhow.com/marketing/business-card.htm

 

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 267

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما