مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 225719

5 نکته که هرگز نباید درباره ی کارت ویزیت خود بگویید


5 نکته که هرگز نباید درباره ی کارت ویزیت خود بگویید

5 نکته که هرگز نباید درباره ی کارت ویزیت خود بگویید

بله این واقعا کارت ویزیت من است... همه ما تلاش می کنیم ارتباطات با ارزشی با سایرین برقرار کنیم و این با رفتار حرفه ای در برخورد اول بدست می آید و با اشتباهات ساده خصوصا در گفتگوها به راحتی از دست خواهد رفت .

1 : " یکی را بَردار ، می خواهم از آنها خلاص شوم . "یک وبلاگ نویس این نکته را در سال 2010 به من گفت که هرگز طوری رفتار نکنید که میخواهید از کارت ویزیت های خود رهایی یابید . اگر می خواهید آنها را سریع به مشتری بدهید پس ناخود آگاه احساس میشود که اساسا چه نیازی به کارت ویزیت شماست؟ هدفتان نباید فقط توزیع کارت ها باشد بلکه باید ارتباط برقرار کنید. سریع اما نه با کیفیت ضعیف.

2 : "شرمنده همین دیشب این کارت ها را چاپ کرده ام " این مورد یکی از بدترین مواردی است که من در قرار ملاقات های خود خیلی با آن برخورد کرده ام . خجالت آور است که این همه ناشی بودن را شاهد باشیم. کارت های خود را فراموش کرده اید؟ تمام کرده یا به تعدادی اضافه نیاز دارید؟ مهم نیست خیلی بزرگ جلوه اش ندهید.

3 : " با عرض پوزش من کارت ویزیت ندارم " این اتفاق ممکن است برای حرفه ای ها هم پیش بیاید. فراموش می کنیم که کارت ویزیت خود را بیاوریم یا این که آنها را تمام کرده ایم یا هنوز در پوشه ی خود به صورت ذخیره شده نگه داشته ایم. آنچه لازم است این است که یک نوت بوک یا چند تکه کاغذ با نام ، آدرس ایمیل و شماره تماس خود بنویسید . سپس شما این جمله که " شرمنده من کارت هایم را تمام کرده ام اما در این کاغذ اطلاعاتم نوشته شده است ، پس در تماس باشیم " را به زبان می آورید.

4 : نمی دانید تا به حال به چند شبکه ی کسب و کار رفته ام و از کسی که نه گوینده بوده و نه تابه حال او را میشناختم کارتی گرفتم و آن شخص بدون هیچ حرفی رفته است ... عجیب است نه ؟ در همچین مکان هایی دیده می شود که مردم کارت های خود را به گونه ای حرام میکنند. با این کار شما کارت های خود را در سطل زباله خواهید یافت. اگر به اندازه کافی کارت های خود را به مردم پخش کنید یکی از آنها حتما برای کار با شما تماس خواهند گرفت . هرچند راه درستی برای کار پیدا کردن انتخاب نکرده اید.

5 : " قبل از این که صحبت کنیم لطفا اول کارت ویزیت بدهید " این مورد بدترین راه برای کار پیدا کردن است. این اتفاق سال پیش در لس آنجلس برای من افتاد . واقعا حس بدی داشتم زیرا کیفیت کل کار آدم تنها توسط کارت ویزیت او سنجش می شود . در این حالت کسی متوجه نمی شود که شما شخصی عادی ، وبلاگ نویس ، تهیه کننده و ... هستید. مهم فقط کارت ویزیت شماست .

منبع : Andy Hayes

http://tbexcon.com/us/2012/05/31/5-things-not-to-say-about-your-business-cards-at-tbex/

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 177

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما