مرجع فروش فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) کارت ویزیت، تراکت، اعلامیه ترحیم، بنر،فاکتور فروش، سربرگ، تقدیرنامه و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 103
  • بازدید کل : 225685

اهمیت کارت ویزیت برای حرفه ای ها


اهمیت کارت ویزیت برای حرفه ای ها

اهمیت کارت ویزیت برای حرفه ای ها

در این دوره و زمانه که هر کسی کارش را با گوشی های هوشمند و دستیابی به اینترنت راه می اندازد, شاید دانستن کارایی کارت های ویزیت برای شما جالب باشد.

4 اهمیت کارت ویزیت برای حرفه ای ها

در این دوره و زمانه که هر کسی کارش را با گوشی های هوشمند و دستیابی به اینترنت راه می اندازد, شاید دانستن کارایی کارت های ویزیت برای شما جالب باشد.

 

قبل از هر چیز باید به سوالات زیر پاسخ داده شود:

-اگر شما دانش آموز هستید اهمیت کارت ویزیت چقدر است؟

- کارت ویزیت برای افراد بی کار چه نقشی دارد؟

- آیا کارت ویزیت برای افراد خلاق یا افرادی که جویای کار نیستند نیز لازم است؟

این پرسش ها یک پاسخ کوتاه دارد , بله .

هر انسانی به کارت ویزیت یا کارت تجاری نیاز دارد.

ساده ترین کاربرد کارت ویزیت فراهم کردن راه ارتباط افراد با شما خواهد بود.

 

کارت ویزیت به 4 دلیل دارای اهمیت است:

1- کارت ویزیت امکان پیگیری را برای سایرین فراهم می کند:

هنگامی که شما کسی را ملاقات میکنید, با ارائه ی کارت ویزیت شانس پیگیری را به آن شخص می دهید. حتی بدون نیاز به این که از قلم یا تلفن خود استفاده کنند. اگر هیچ راه دیگری ندارید بدون شک تلفن همراه خود را به آن شخص میدهید و از او میخواهید تا شماره تماس خود را در دفتر تلفن شما وارد کند. راه دیگر این است که از برنامه های تلفن خود استفاده کنید ، برنامه هایی که امکان تغییر اطلاعات دفتر تلفن شما را دارند. اگرچه همه ی این موارد در دسترس هستند اما موارد بسیاری نیز وجود دارند که ممکن است با کسی برخورد کنید که همه ی این فناوری ها را نداشته باشد و یا استفاده از آنها برایش آسان نباشد. به همین دلیل است که هیچ چیزی نمی تواند جایگزین یک کارت ویزیت خوب برای تشویق کردن مردم به پیگیری کار شما شود.

2- کارت ویزیت, حرفه ای بودن شما را نشان می دهد

کوچکترین پیام های ارسالی ما, بزرگترین آنها برای اطرافیان خواهند بود.

کارت ویزیت در عین سادگی بسیار حائز اهمیت است چرا که میتوانید اطلاعات خود را روی آن ثبت کنید. با این کار شما از 99% افرادی در سطح تحصیلی شما که جویای کار هستند متمایز میشوید.

3- داشتن کارت ویزیت شما را روی هدفتان متمرکز می کند

وقتی کسی جویای کار است، خیلی عجیب نیست که در تعدادی از برنامه های شبکه ای نیز شرکت کند.

اگر شما نیز قصد دارید تا شماره ی خود را شخصا روی کارت ویزیت خود ثبت کنید، پس یک هدف برای خود تعیین کنید. به طور مثال می توانید 50 عدد کارت ویزیت های خود را پخش کنید تا در طی مدتی موفقیت به ارمغان آورید. هدف ثانویه شما میتواند دست یافتن به این باشد که حداقل 15 تا 20 نفر را مشتاق به دنبال کردن کارهای خود کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید کار خود را در شبکه های تجاری شروع کنید، کارت ویزیت خود را به عنوان یاد آور حرفه خود پخش کنید تا بر روی هدف خود متمرکز شوید و این فرصت ممکن را به مردم بدهید تا کارتان را دنبال کنند.

4-کارت ویزیت دسترسی به شما را آسان میکند

یک کارت ویزیت خوب فقط اسم و شماره تماس شما را در بر ندارد. باید تجربه های شما نیز در آن درج شود. داشتن این اطلاعات اضافه باعث تفاوت میشود زیرا شخصی که کارت خود را به او می دهید ممکن است که هیچ اطلاعی از کار و تجربه شما نداشته باشد، او ممکن است به کسی همانند شما در شبکه اش نیاز داشته باشد.خوب است که به خاطر داشته باشید برخورد اتفاقی با هر کسی در هر زمانی ممکن است. وقتی که این برخورد اتفاق بیافتد شما در پی کسب سود از این گونه دیدار ها هستید و می خواهید از فرصت های بالقوه استفاده کنید. و این نتیجه اتفاقی نیست

http://www.realmenrealstyle.com/need-business-cards

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 151

توجه: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی لطفا از طریق قسمت" تماس با ما"و یا ایمیل daneshjooamz@gmail.com و یا شماره اعلام شده (صوتی/تلگرام/پیامک) ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما